UdbudsPanelet

Det skal være nemmere for virksomheder at blive klogere på Vejen Kommunes udbudsplan. Derfor lancerer indkøbskontoret i samarbejde med UdviklingVejen et UdbudsPanel, hvor virksomhederne hver torsdag eftermiddag kan møde en af Vejen Kommunes udbudskonsulenter.

Virksomhederne, der tilmelder sig, kan stille spørgsmål til kommunens udbudsplan, undersøge muligheden for samhandel med Vejen Kommune eller andet. De får individuel rådgivning skræddersyet den enkelte virksomheds behov.

- Vi vil gerne møde erhvervslivet, der hvor de er, hvis de vil i dialog med os. Derfor tilføjer vi dette nye tilbud til de virksomheder, der er interesserede i at blive leverandør til kommunen, siger Martin Larsen, teamkoordinator på Vejen Kommunes indkøbskontor.

UdbudsPanelet afholdes hver torsdag i IverCaféen på Vejen Business College kl. 15-17. Der kan bookes tider hos UdviklingVejen på tlf. 73 84 85 00 frem til kl. 14 dagen før.

UdbudsPanelet er et nyt supplement til de øvrige tilbud kommunen tilbyder virksomheder, der ønsker at blive klogere på kommunens udbudsprocesser. I efteråret vil Indkøbskontoret invitere til fyraftensmøde og udbudsskole. Det nye initiativ giver mulighed for en mere individuel og målrettet rådgivning.